Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ خانم اخلاقی - Answer To Mrs Akhlaghi

در مورد تعریف چشمه مخروطی :

سلام، من یک برنامه با چشمه مخروطی (فقط از یک جهت دارم). با توجه به Manual MCNP باید برای DIR یک توزیع تعریف کرد اما در تعریف کارت SI کسینوس های زاویه مورد نظر باید بر حسب جهت مرجع نوشته شوند، این جهت مرجع چیست؟ و چه طور می توان مشخص کرد که چشمه مخروطی در  جهت مورد نظر بتابد؟ لطفا راهنمایی کنید

This is About Point Source Collimated into a Cone of Directions

i wrote a Point Source Collimated into a Cone of Directions but i can't understand the meaning of SI ? SI is Cos[x] so x is in which direction could you explain more ? Hmm

سلام

ببخشید فکر کردم به سوالتون جواب دادم اما تازه متوجه شدم سوالتون بیجواب مونده خلاصه عذر خواهی میکنم

اما خانم اخلاقی مگه شما Vector معرفی نکردید ؟

جهت مرجع همان وکتور است که شما باید نسبت به ان توزیع را بسط دهید

According to the picture in bellow if you introduce Vector then you can find that where is x

fsai=Cos x که x نیم زاویه راس مخروط است

y i-1=Cos 180 = -1

yi=Cos 25.8 =0.9

y i-1=Cos 25.8 =0.9

yi=Cos 0=1

fsa1=[1-Cos 180 -[1-Cos 25.8]]/2=0.95

fsa2=[1-1-Cos 25.8 -[1-Cos 0]]/2=0.05

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد