Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ اقای دادگر - Answer to Mr Dardgar


اقای دادگر سلام

زحمتی نیست ترویج علم رحمته و اما پیرامون سوال های شما :

1 - خیر نرم افزار FastRad رو هنوز نتونستم مفتش رو پیدا کنم فکر نمیکنم تو ایران کسی داشته باشه

2 - باید فایل Catia رو تبدیل کنید به ورودی مناسب برای اتوکد برای اشنایی بیشتر به ادرس های زیر سر بزنید - ( من روی سیستمم Catia یا Solid Work ندارم اگه داشتم حتما تست میکردم - خلاصه از این بابت شما رو به لینک 1 و لینک 2 ارجاع میدم )

امیدوارم مشکلتون حل بشه 

موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین 1391/05/12 ساعت 15:29

سلام. من چندتا مشکل با mcnpx دارم. اول اینکه بیشتر کسانی که در ایران روی این کد کار می کنند روی ترابرد نوترون و فوتون متمرکز شده اند. من دوست دارم روی ترابرد الکترون و پروتون هم کار کنم ولی ظاهرا کسی نیست کمکی بهم بکنه. شما کسی رو یا رفرنسی رو میشناسید به من معرفی کنید؟ دوم اینکه وقتی الکترون رو ترابرد می کنم ارور میده که مواد تعریف شده رسانا هستندconductive .چه جوری تعریف مواد با ایزوتوپ هاشونو انتخاب کنم یا مثلا برای پروتون چه طوری سطح مقطع ها رو از کتابخونه اش انتخاب کنم؟ مورد سوم اینکه وقتی کد رو RUN می کنم با یه کامپیوتر core I 7 بیش از 2 میلیارد ذره نمی تونه ران کنه و خطا هم زیاده؟مشکل بعدی اینه که در یه قسمتی از هندسه ی من تالی صفر میشه و من نمی دونم مشکل از کجاست؟میشه راهنماییم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد