Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ خانم رازقندی - Answers


-------------------------------------------------

دوستان باید ببخشند سعی میکنم سوالهای سبک رو سریع در چند سطر جواب بدم تا رو هم تلمبار نشه اما هنوز سوالهای خوب و اصلی رو فرصت کافی نداشتم جواب بدم انشا الله بزودی جوابشون یا احیانا ارجاع ها رو پست میکنم

محمدزاده

-------------------------------------------------

با سلام

من یک استوانه را mesh بندی کردم و از mesh tally نوع 3 استفاده کرده ام . که بعد از اجرای برنامه در خروجی داده ها به ازای z های خاص در r های  مختلف ergdeposit را داده حالا من می خواهم در خروجی به ازای rهای خاص در z های متفاوت بدهد چون می خواهم مثلا به ازای یک r مشخص تغییرات را در راستای z رسم کنم ،باید چه کار کنم؟


سلام

در حالت اول به ازای ظ های خاص پلات کانتور گرفتید یعنی

z=constant

teta and radius = variable

شعاع و زاویه متغییر بودند (برای اینها توزیع در نظر گرفتید)

z ها توزیعی نخواهند داشت

---------------------------------------

حالا برای شعاع خاص میخواهید پلات بگیرید مثل حالت قبل یکی از پارامتر ها که در اینجا شعاع است باید ثابت در نظر گرفته شود پس برای شعاع توزیعی ننویسید

برای z ها و زاویه ها باید توزیع بنویسید

منظورم از توزیع بازه بندی کردن اونهاست

مثلا

شروع 100i پایان


=========== پرسش و پاسخ جدید ===========

سلام  
ممنون که جواب دادید.اما من جوابم رو کامل نگرفتم.
برنامه زیر را نوشتم:

tmesh
cmesh3 total
cora3 0 100i 5
corb3 0 60i 6
corc3 360
endmd

در خروجی بر حسبz های یکسان rهای متفاوت مرتب شده من می خواهم خروجی برنامه در r های یکسان و zهای متفاوت مرتب شود
باید چه کار کنم.


با سلام

به این صورت بنویسید

tmesh
cmesh3 total
cora3 0 100i 5
corb3 0 60i 6
corc3 0 360
endmd

میبینید برای کور۳ توضیع تعریف نکردم (یعنی این پارت مد نظرم نیست اما دوتای بالا باید پارتیشن بندی بشن که قبلا شما انجام دادید)

حالا برای شرایط دیگه میتونید با این الگو عمل کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد