Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

Njoy 97

با سلام خدمت دوستان گرامی

از اینکه صفحه وبلاگ این شکلی شده عذرخواهی میکنم بزودی تغییراتی در

نحوه ارائه مطالب و نوع مطالب خواهم داد که هم شما مخاطب گرامی راحت تر باشید

و هم خیال ما اسوده تر بشه از باب تکلیف

بهر حال ؛ این کد رو اقای بهادرزاده محبت کردند در اختیار ما قرار دادند تا سایر دوستان

که دسترسی به این کد ندارند بتوانند از آن استفاده کنند .

اگه تونستیم نسخه 99 این کد رو هم در این سایت قرار خواهیم داد.

--------------------------------------------------------------------------

Hello

i am sorry because of the first page of my blog and Adds

in close feature i will rearrange them and make it easier

for everyone to search among pages

This is Njoy 97 and if it was possible we could post version 99

of this Code in next days

thank you


------------------------------------------------------------------

دانلود کنید

Download it

From 4shared

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا 1400/12/17 ساعت 13:56

سلام، امیدوارم خوب باشید. من کتابخانه داده ها برای کد MCNPX می خواستم به نام های endf66b و endf66c هستند.
تشکر

rahman 1395/05/19 ساعت 17:05

سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون خیلی مفید هست
پسورد فایلها برای دانلود رو میخواستم

njoy97

sakine akbari 1395/03/03 ساعت 23:44

باسلام خسته نباشید .تشکر از سایت بسیار خوب شما

Thank you

nazanin 1395/03/03 ساعت 22:41

سلام برای دانلودش نیاز به پسورد هست می شه کمک کنیین ممنون

Hi please check your Email

غفوری 1395/01/12 ساعت 16:48

با سلام و تشکر از وبلاگ مفید شما
برای دانلود نیازمند پسورد هستم ممنون میشم اگه در اختیارم قرار بدید. همچنین اگر فایل آموزشی فارسی یا منوال هم برام بفرستید خیلی لطف میکنید.

ba salam
ba mohadnes momeni tamas begirid
09125002574

فرشید 1394/05/02 ساعت 22:38

سلام

من احتیاج به کلمه عبور برای دانلود NJOY دارم
لطفا من رو راهنمایی کنید

سلام
ایمیلتونو چک کنید

borhani 1392/08/07 ساعت 00:42

سلام
1) من کد رو از سایت شما دانلود کردم و فقط NJOYMSF اجرا میشه با این همه نمیدونم دستوراتی که مورد نظرم است رو با چه برنامه ای بنویسم و به کد NJOY بدم تا اجرا بشه. لطفا راهنماییم کنید
2) من در انجام شبیه سازی با کد mcnp به کد NJOY هم احتیاج دارم و این رو برای پایان نامم میخوام اما متاسفانه نتونستم کسی رو پیدا کنم که فایل کامل این کد رو بهم بده لطفا اگر میتونید کمکم کنید.

پاسخ ارسال شد

borhani 1392/07/06 ساعت 09:04

سلام. لطفا اطلاعات اولیه‌ای در زمینه کد NJOY و فایل ENDF ارائه کنید. من یکسری کتابخانه برای اجرای کد mcnpx دارم که فایل‌های endf66a, endf60, endf66b و... هستند ولی نمیدونم فایل ENDF به همین فایل‌ها گفته می‌شود یا نه و اگر به این فایل‌ها گفته می‌شود برای اجرای کد NJOY برای تغییر دما کدام یک از این فایل ها مناسبند.

پاسخ به ایمیل شما ارسال شد

na 1392/05/26 ساعت 14:17

سلام. لینک دانلود خرابه.
اگر ممکنه، لطفا لینک دریافت این کد رو به ایمیلم ارسال کنید.

سلام
لینک ایرادی نداشت با این حال یه
لینک دیگه اضافه کردم

na 1392/05/26 ساعت 14:16

سلام . لینک دانلود خرابه. لطفا چک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد