Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ فوری به نامه اقای محمدی

اقای محمدی سلام 

==================

فایل xsdir رو که با notpad باز می کنم روی خط اول یک path وجود داره که باید اونجا ادرس مسیر پوشه ای رو قرار بدید که فایل های مورد نیاز mcnp  اونجا قرار داده شده .

ولی من این کار رو انجام دادم ولی برنامه دوباره از من فایل های مورد نیاز رو می خواد؟

==================

خیر من از notepad استفاده نمیکنم بخاطر همین مسائلی که ایجاد میکنه 

از برنامه textpad که یک محیط پیشرفته تره در حال حاظر استفاده میکنم

نحوه کار با این برنامه رو هم پست کردم + همه برنامه هایی که اجرا کردم

با این برنامه بوده و دستوری که گفتین رو اصلا نیازی نداریم تو این محیط درج

کنیم

پیشنهاد میکنم یک تحول مثبت یا بهتر بگم در کنار اموزه های قبلی خودتون 

از mcnp , notepad چاشنی تحول را هم در نظر بگیرید

نمونه اش رو میتونم این طور بگم :

تو یه برنامه من 51 سطح داشتم و + این رو باید برای 5 رنج انرژی متفاوت

تغییر میدادم ++ فاصله چشمه تا سطح خاص تغییر میکرد تو 3 رنج در کل

بالای 80 output داشتم و بروش معمولی خودمون (سنتی) تک تک خروجی ها

رو باید باز کرده و شار عبوری از 51 سطح را کپی میکردم تو Excel یا origin lab

این خودش سه هفته طول میکشید اما با کمک یکی از دوستان با Matlab یه

برنامه ساده نوشتیم و تمام این 80 خروجی رو ظرف چند ثانیه خوند ارقامش 

رو در جدولی قرار داد ===> در نهایت خروجی شار را از هر سطح تونستیم

تو کمترین زمان ممکن بدست بیاریم

نکته : یادتون باشه از قابلیت های مفید هر برنامه میتونید استفاده کنید تا 

زمان رو به نفعتون تمام کنید + notepad , textpad , ... واسط اجرایی کد مونت 

کارلو هستند

یا به صورت ضرب المثل همون کلک رشتی خودمون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد